Crazybabyismom2 Muhallebi yaptım pütürlü oldu iğrendi çocuk ne yapmak lazım yanlış bişeymi yaptım acaba
Obsesifk Crazybabyismom2 çok sıcak suya koyarsan topaklanır. Normal yada ılık suyla yap. 1 su bardağına 2 y. Kaşığı koyuyorum ikisini ekleyip karıştırıp öyle koyuyorum ocağa. Pişirirkende sürekli karıştırıyorum.
Crazybabyismom2 [bilinmeyen] pütürsüz mü oluyor canım yerken yani ağzına geliyor sanki ufak ufak ben yapınca 🙄
Crazybabyismom2 [bilinmeyen] anladım canım ben elmayı attım tencereye küp küp bide sıcak su koydum kaynadı içine 1 buçuk yemek kaşığı irmik koydum bir tatlı kaşığı pekmez çok karıştırmadım kaynadı blendır yaptım ondan mı oldu acaba