Günaydın Kızlar 8 aylığız desteksiz oturuyor ama kısa süreli tabi sormak istediğim kendi kendine oturma pozisyonuna geçemiyor. Ben oturtunca oturuyor. Çevredekiler telefonla bile yetişiyorlar kendi kendine oturması lazımmış artık. Emekleme pozisyonundan oturması için erken değil mi. Doktora bu gün gideceğiz soracağım ama aklıma takıldı.