Adalist sağolun, inşallah sizde tez zamanda atlatırsınız, sormak isterseniz yaşadığımız bir şeyse yardımcı olurum , bol bol emzirin en önemlisi bu birde oğlum yatakta uyumuyordu sanırım vücudu ağrıyordu , uyuyabilmesi için kucağımda tutuyordum , sizde de böyle bir durum varsa maskeli olarak gerekirse kucağınızda tutun uyuyup dinlenmeleri gerekiyor ,maskesiz kimse yaklaşmasın bağışık sistemleri çok düşük olduğu için sizlerde bulunan virüs ona geçebilir tekrardan