aksu5334 sokomel benim kanım normalde 15.2 idi kan bağışında bulunuyodum düzenli olarak. Hamilelik sonrası 12.8 düşmüştü. Doktor 3 ay kullan demişti amaa hiç kullanmadım😊
Elifhanim sokomel bna doktorum 3 ay kulln dedi tabi bn saf gbi kullanmadm degerler yerde geziodu resmn 4 ay snra o yuzdn kesnlkle kullann aksatmyn emzirirkn dusuo degerler
Elifhanim sokomel birak bnmde 5.5 ay oldu hc icmedm solugu hastanenin dahiliyesnde aldm smdi kullaniyrm 😁