Nillllllll aynı beni anlatmışsın aglama krizlerine giriyordu bebegm açlıktanmş bizde 39 gnlügüz sag gögsğmdenn zaten gelmiyor gbi bişi denemedgmz yol kalmadı sol gögüs veriyorum sagı az emio zaten sagdm defalrca baktm yok denecek kadar az doktor eşlignde mama takviyeli gdiyoruz