Kızlar aklınıza gelebilecek bütün biberon ve uçları denedim. Chicco wee baby lansinoh avent bebedor vs damaklı damaksız bütün uçları. Sma aptamil denedim şimdi evolvia aldım ama bir türlü içiremiylrım. Doktor günde 2 öğün mama içmemiz söyledi 300 gr eksik almış. Bu ay. Ama yok. Uykuda deniyorum ağlıyor gündüz demiyorum ağlıyor. Nasıl içireepşm ben bu mamayı