Mom356 korkutmak istemem ama ebe yada doktor eliyle çevirebiliyor biraz acıyor gibi anlatıyorlardı. Doğumdan sonra halamlara yapmışlardı bir ikisinde de aynı şekilde vardı. Babannemde hamile kalamamis ters olduğu için başta. İki üç yıl bebek beklemişler. Birgün ebenin birisi eliyle düzeltti çok acımıştı diyordu. Sonra ise hamile kalmış . 6 çocuğu olmuş 😅😅 belki ama artık elle düzeltme yoktur da operasyon yapıyorlardır