Jojoanne16 Merhabalar ,bebeğim 3 aylık ve kabız oldu , bende de kabız vardı ona geçti sanırım . Benim geçti ve onun halen devam etiyor fitil kullansam da nafile , kendi kendine yapamıyor zeytinyağıda fayda etmiyor . Ne yapabilir düzene girmesi için
yavrusununannesii Jojoanne16 ben suyla karıştırıp zeytinyağı veriyrdm 1 çay kaşığı 1saate kalmaz yapıyordu
tosbikannesiii Jojoanne16 benimde 1 buçuk aylık oğlum kaç gündür o kadar zorlanıyor ki ne yapsam bilemedim