Tek başıma bakıyorum cocuguma iki gündür boğazlarım ağrıyordu halsizlk başladı ağrılar oğlum da kusmaya başladı sanırım ona da geçti huysuzlaştı. Annemler köyde kaynanam iki sokak ötede ama eşim kavga ettiği için konusmuyoruz kimse arayıp demiypr napıyosun bişey ihtiyacın var mı. Uzak olması iyi ama insan yinede ilgi bekliyormuş böyle zamanlarda. Saat 9 olmasını bekliyorum sağlık ocagına gidicem biraz yürüme var ve burası hep yokuş bebek arabasıyşa cok zorlanıyorum bilmiyorum bu halre nasıl gidip geleceğim 😭