Meltemkdn Bmk aynı durumdayız, ben bir şampuan markası duydum onu alıp deneyeceğim yoksa kel kalmam an meselesi
boncukhaniminannesi Bmk kızım 4 aylık aşırı derece de benimde öyle elimi atmamla ciddi anlamda elim doluyor bir sürü şey denedim bana mısın demedi kendi haline biraktim artık bende. 😞
Seramsera Bmk benimde öyleydi taki gratis te bioblas saç dökülmesine karşı kullanana kadar kurtarıcım oldu inanın psikolojim bozulmuştu
Stellaa Benim de öyle kel kalcam diye korkuyorum ben de artık var mı gerçekten işe yarar tavsiyesi olan ?
Alp17 Benim de aynı dökülmesi yüzünden saçımı kestirmek zorunda kaldım maalesef ama gene değişmedi hala dökülüyor 😕
Yerfistigininannesi Bmk farmasinin sarımsaklı şampuanini kullanmama rağmen (ki hamilelikte ve öncesinde kullaniyodum hiç dokulmem olmuyordu ) avuç avuç geliyo her yerde saç artık piskolojim bozuldu
Ebrutoprk Bmk bir şekilde engellenme olmuyor canım malsef d vitamini içmeye devam et benim ön kısımlarımm dökülmüştü derilerim gözüküyordu sonra kendi kendine çıktı doğumdan sonra çok dökülüyor
Hemanjiomluminik Bmk merhaba canım aynısını yaşadım. Engellenemez dedi hemşire. Doğum sonrası normalmiş. Benimde 3 aylıkken dökülmeye başladı. Ben yinede içim rahat etmedi watsonstan şampuanla serum aldım. Ashley marka güçlendirici şampuan ve serum.