Volmine Oğlum 14 aylık olmak üzere ama 10 aydan beri düzenimiz aynı. Sabah 07-07:30 gibi kalkıyor. İlk uyku 11:00 gibi genelde. 13:30 a kadar rahat uyur. İkinci uykuya da 16:00 da geçiyor. 17:00 de kalkmış olur. Akşam yemeğini 19:30 da en geç yiyor. 20:00 de banyo. 20:30 mama içiyor. 21:00 de uykuya dalmış oluyor. Gece de bir maksimum iki kere uyanır, sabaha karşı bir kez mama içiyor. Uyanınca tekrar uykuya dalmakta sıkıntı çekmiyor. Mesela gündüz uykusunu olduğundan fazla uyursa gece sapıtıyor. Geç yatıyor, sık uyanıyor. Gündüz uykularınız mı uzun acaba sizin? Gece besliyor musunuz? Belki acıkıyordur. Bir yaşından sonra gece beslenmesini kesin diyorlar ama benim oğlum acıkıyor mesela. Uyanınca mamamı mamamı diye ağlıyor. Mamayı içince uyuyor. Doktorumuz da 18 aya kadar yolu var dedi. 18 den sonra kesersin dedi.