miracinnannesii Ya lanet olsun ne dye alıştrdım bu cocugu sallamaya bütün gün salladııgjm yetmıoms gbi bide bütün gece sallıyorum kollarım agrıyor artık sinir krizine giriyorum resmen kafayı ycem artık ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Volmine miracinnannesii ah bacım ah bir yaşımda hala aynı küçükken daha iyiydi benim ki uyurdu 2 saatte bir emer uyurdu ama benim kide uyukuya geçemiyor uyanınca salla her şey yapıyorum
Aydan123 Ay Allah yardimcin olsun cok zor ben yatanda salliyorum aglarsa sakinlewdirip tekrar yerine koyuyorum aliwmasin kucaga
miracinnannesii Aydan123 vlla artık sabrım kalmadı sinirimden kndme vurmaya baslıyorm artık bitsin gecsin artık su günler ya offff 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Aysegul3442 Uyuduktan sonra kesinlikle sallamayın , salıncak kullanıyorsanız uykuya dalınca alın yatağına koyun , uyku bir rutin işi emin olun alışacaktır
miracinnannesii Aysegul3442 salıncak yok besiğinde sallayıp yatırıyorum baska yerde asla uyumuyor kollarım agrıyr artık asırı yoruyor beni ya 🤦🏻♀️
Aysegul3442 miracinnannesii araştırmalar aynı düzeyde ritmik sallamanın bebek üzerinde hiç bir zararı olmadığını söylüyor , dinlenmek istiyorsanız salıncak kurun, uyuyunca yatağına alın ,salıncağı sever genelde bebekler
miracinnannesii Aysegul3442 evimiz cok küçk salıncak kurucak yer yok keske olsa hemn kurarm ama yok 🤦🏻♀️
Aysegul3442 miracinnannesii ben kapı menteşesinden cam menteşesine kuruyorum yatağımın tam üstüne geliyor:)
Meltemkdn miracinnannesii evde orta sehpan varsa onu at şu internette satılan hamaklardan al hemen bizde de koyacak yer yok salonun ortasında gezip duruyor hamak ama iyiki almışım hayat kurtardı:) sürekli içinde diyebilirim
Kvsr20_ Bnm de öyle sallıyordum son ay kendi yatagimizin üstüne koydum kendi kendine uyumaya başladı yanına da Bn uzanıyorum yanında olduğumu biliyor bide pis pis sesi acıyorum. Dalıp gidiyococigu bazen serbest bırakmak lazım nası rahat ettiğini iyi gozlemlicen sen de Bi dene istersen koy ilk başlarda agliyo sonra okşa yüzünu faln alışır mi dene baklm