EsraIrmak benim bebeğimde bir buçuk aylık,prematüre Kabız sorunumuz vardı dr mamasına (benimki emmedi) bir damla zeytinyağı damlat dedi yapıyorum şuan baya rahat.bir kaşık yerine eğer sizi emiyorsa gün içinde bir kaç kez damla damla verin yayın (şiringayla yapabilirsiniz bu işlemi )