ikos58 KbraNaselik mayıs 16 da izne çıktım 29 haziran doğum yaptım hala alamadım hergün arıyorum 170i sürekli biyerlerde sonuç beklemede diyor. Sadece emzirme parasını aldm 149₺ doğumdan bir hafta sonra yatmıştı
Retina KbraNaselik ben 6 haziranda doğum yattım doğum öncesi raporun parası 21 haziranda yattı. Bu süreler muhtemelen kurumun yoğunluğuna göre dğişir şehirden şehire.
Aselebru1 KbraNaselik bende ücretli izindeyim mayıs 29 da çıktım izine temmuz 23 de Doğum yaptım iş yerinin muhasebesine Doğum sonrası raporu götürdüğünüzde soruyo her ay maaş gibimi almak istersin yoksa toplumu diye ben toplu demiştim rapor bitince alıcam o yüzden
KbraNaselik ikos58 evet benimde emzirme param yatmış ama diğeri yatmamış başka bi arkadaşımda 16 haftanın sonunda yatıyor dedi ama doğumdan sonra yatıcak diye biliyorm ben
Yeliz ikos58 doğum yaptıktan sonra hastanenin raporunu güncellemesi gerekiyor. Sonrasında iş yeri raporunuzu onaylıyor. İşyeri isterse doğumdan sonra aylıkta onaylayabilir rapor bitincede onaylayabilir. Aysonuna kadar onay verilirse sonraki ayın 10 unda pttye yatıyor.
ikos58 Merveedd hastane sisteme otomatik giriyor onu adımıza ziraat bankasına yatıyor canım bizim bir şey yapmamıza gerek yok. Ha bir de ilçenizin sosyal yardım vakfına anne ve bebeğin kimliğiyle başvuru yapılınca da ilk çocuk parası diye 300₺ yatıyor
KbraNaselik Merveedd hastaneden aldığınız doğum raporunuzu sgk ya verdiğinizde kısa sürede yatıyor 149 tl
ikos58 Yeliz işyerim onayı hemen vermişti heyette dediler heyet raporu çıktı her gün msj geliyor sonuçlandı arayın diye arıyorum oyalıyorlar
Mehmetalp Doğum öncesi izninizin parası doğumdan sonra 45 gün içinde doğum sonrası raporun parası rapor bittikten 45 gün sonra yatıyor. Sosyal yardımın ki doğumdan yine yaklaşık 45 hün sonra emzirme parası 149 tl doğumdan sonra kosa sürede yatıyor.
KbraNaselik Retina peki yattığında msj felan geliyomu yoksa ptt den gidip sizmi sordunuz yada bankadan