Bayanlar oğlum 3.5 aylık bir haftadır gözü çapak yapıyor ve akıyor devamlı damlası var sütte akıtıyorm cay demleyıp onuda pamukla surdum ama hala aynıbaşına gelen varmı doktorumuz yeni doğanlarda normal dedı ama yinede üzülüyorum vırusten dolayı cok hastanelerede gtmek ısyemıyorm başına gelen varsa fıkır versın lutfen bide 4 gundur kaka yapmıyor normade gunde ıkı kez yapardı sadece anne sutuyle beslenıyor onada 7 gune kadar normal yapmaması dedı ama yinede fıkrınızı almak isterm 💆🏻♀️