Merhaba kızlar,
2 aylık bir kızım var ve son 1 haftadır kabızlık sıkıntısı yaşıyorum. İlk gördüğüm gece keçi kakası gibi gelmişti. Ertesi gün çok güzel bezini doldurmuştu. Oh dedim bişi yok heralde ama sonraki gün yine keçi kakası gibi olmasa da bayağı katı bir kakası vardı. Dünde yine katıydı kakası. Bugünden beri bekliyorum kakasını yapsın diye ama ilk defa bir gün kakasını yapmadı. Ben bundan dolayı çok endişeleniyorum ve napıcamı gerçekten bilmiyorum. Fitil var aslında ama bekliyorum son çare atıcam fitili. Masaj, ılık su vs. Herşeyi yaptım. Mama ile besleniyor bu arada. Son zamanlarda hiçbir değişikliğimiz olmadı mamasında. Önerisi olan, aynı durumu yaşayan varmı?? Valla yardım bekliyorum🙏