İyi geceler, kızım 45 günlük bugün hiç uyumadı nerdeyse sadece 2 saat oda zar zor. Akşam 6 ya kadar Bi şekilde geldik yarı kucakta yarı ayakta sallayarak Akşam 6 dan sonra ağlamaya başladı. Bi türlü sakinleşmedi saat 2 oldu ve hala aynı ne yapacağımı şaşırdım. Karnı aç Aranıyor ama memeyi verince daha çok ağlamaya başlıyor meme reddi bu mu? oluyor. Kafayı yiyicem gaz sancısı gibi durmuyor çünkü kakasını ve gazını sürekli çıkarır karnında yumuşak. Öyle ayaklarını çeke çeke Bi ağlamasına yok bilen yardım etsin lütfen