Myae kuzum benkm oglumda da vardi sezeryan dogum yaptim o yuzden hep yanımda yatti bir Allahin kulunun aklina gelmemiş ki çocuğu tek yönlü yatirma diye…ilk kontrolüne gittik ..1 aylikti ..doktor diger radevuya cocugun kafasi duzelmezse fizik tedaviye gondercem dedi..o yunden duz kafa yastigi var onu aldım. 1 gun sag tarafa 2 gun sol tarafa yatirdim..duzelincede 1 gun sag, 1 gun sol şükür düzeldi..belki ayni durumla karsilasan vardir
o yardimci olsun kuzum..gecmis olsun