Melindaninannesi 2 ay önce doğum yaptim. Göbeğimdeki kahverengi çizgi hala duruyor. Acaba ne zaman geçer ki ? Zaten çatlaklarim da var göbeğimi göresim gelmiyor. Daha önce doğum yapmış olan anneler ne zaman geçti sizin göbek çizginiz ?
Siyahbeyazl Melindaninannesi fikrim yok bende hic olmadi malesef, ben cok istedim keske olsaydi da gitmeseydi🤣
Liderbey Melindaninannesi benimde 51 gün oldu Doğum yapalı çizgim duruyor :( herkeste farklılık gösteriyor kaybolma süresi sanırım.
Melindaninannesi Siyahbeyazl valla çok şanslısınız hamileyken bana da çok sevimli geliyordu ama şu an aynı şeyi söyleyemem 🙈🤣
Melindaninannesi Emineyilmazz darısı başıma o zaman. Ben her gün kontrol ediyorum ama biraz daha sabredeyim bari 🙈😊
AlmilaDoga Melindaninannesi evett bi zaman sonra unutuosun onu ilk başta o harita gibi alanda kahverengi uzun bi öizgi dikkatimi çekiyordu fiziki harita misali ama şimdi senin postu görünce baktım yani düşün 😅 aa ne alemde diye ? bebeğimden izler ya da anayım ben diye bAkıp seviyorum artık göbeğimi 😂
Melindaninannesi AlmilaDoga evet gerçekten harita gibi çatlaklar, uzunca bir çizgi tabiki eskisine göre şişik bir göbek 🤣 ilk başlarda ben de takmiyordum ama gün geçtikçe gözüme batmaya başladı. Umarım varlığını ben de unuturum 😅
Melindaninannesi Liderbey genelde 5-6 ayı buluyormus canım yorumlardan anladığım kadarıyla sabredicez 🤷
AlmilaDoga Melindaninannesi valla takma kafana 2gün önce denizdeydim mayo giyince hele o kısımda gözükmüyor vay be dedim eskisi gibiiii 😅🤩