Canım kızım gayet siyah ve güzel saçlı doğdu. Dökülmeye başladı fakat bir garip. Sadece sol taraf dökülmüş aynaya bakarken farkettim sağ taraf duruyor. Arka kısmı da ensede ortadan ayrılmış gibi öyle dökülmüş. Sürekli aynı yöndede yatmıyor. Sağa sola çok dönüyor uyurken. Bebeğinin saçı böyle dökülen var mı? Acaba kestirsem mi diye düşünüyorum ama hiç istemiyorum.