Deletedmom418 hayır başındna bakacaksın 2 ay aşısı bizdede ateş yaptı ben alından bakıyordum 37.5 falan olmuştu fitil attım yarım düşürdü koltuk altından bakarsan yanlış karar verirsin bebeğine boşuna filit atmış veya ateşini düşürmeye calışırsın kendinede aynı yerlere bak farklı cıkar oralar kapalı yerler olduğu için herzaman sıcak olur