Bebekler dünyadaki ilk 3 aylarını anne karnında olduklarını sanarak geçirirmiş. Anne karnında zaten sıkışık şekilde oldukları için kundağa alışık olamama gibi bir ihtimalleri yok. Kendilerini güvende hissetmeleri için mutlaka kundak yapilmalılar . Ben bebeğimi 4 buçuk ay kundakladım