Herkese merhaba, can bebenin yeni çıkan bebek bezini denemek istiyorum. Alacağım ama bazen bebek bezlerinin boyutları farklı oluyor. Mesela başta prima kullanıyorduk. Prima bitince sleepy aldım. Aynı beden bebek bezlerinde prima geniş, sleepy dar çıktı. Dolayısı ile bez elimde patladı 🤷♀️ Şimdi 4 numara can bebe alacağım ama ebatları geniş mi dar mı bilemedim. Kullanan var mı?