qulistann Merve26 benimde bebegimin3. Günü bugün mamayı kestim3 gündür yapmadı hâlâ ameliyat oldu bagirsagndan kabiz olmustur diye cok korkuyorum
Csllllna91 Benim kızım 4bucuk aylik ve doğduğu günden beri 4 günde bir yapıyor anne sutu alıyorsa on güne kadar normal benim denemediğim şey kalmadı rahatsız olduğunu hissedersem gazete parçasını rulo yapıp zeytinyağına batırıyorum poposuna koyuyorum yarısını 1 saat içinde kesin yapiyo ama sürekli yapılmaması taraftariyim.
Merve26 Guldendikmen kendiliğinden bekliyorum bişey yapmadan 5.gün yapıyo anne sütü yaparmış böyle 10.güne kadar normalmiş dr hanım öyle diyo ama sürekli ovuyorum maaaj yapıyorum
aysealtuntas Guldendikmen çok geçmiş olsun canım Rabbim acil şifalar versin inşALLAH benim evladımda aynı durumda
Guldendikmen aysealtuntas dün yaptı çok şükür banyo yaptırdım akşam gene yaptı ondan çok ben rahatladım vallahi allah sizinde yardımcınız olsun
zelihacakar Guldendikmen YouTube da AYŞE Öner var onun masajını her yaptığımız da yapıyor. 5 defa yapıyorum aynı masajı gün içinde 5 set gaz kaka kalmıyor. Dene derim. Bir de zeytin yağını sütünüz varsa karıştırıp öyle verin.
PoyrazinannesiEbru Kaanveannesi sma kullanıyorduk. Evolvia AC ye geçtik. Ac kolik bebekler için gaz ve kabızlık problemlerinde kullanıyo
SelenLena Guldendikmen aynı şey bizde oldu ilk doğduğunda mama verdik kakasını yapamadı ve makatı carlamış çok ağlayınca doktor fark etti.gaz büyük etki.gaz damlası masaj anne diyeti kendini ve beğenin sırtınızı ayaklarınızın sıcak tutmaj işe yarıyor sabır
Kaanveannesi PoyrazinannesiEbru oğlum kolik değil ama sütüm az olduğu için gece iki kere mama veriyorum