Sevgilimmm Leyla34 benim bebeğim de yapmıştı yani kanliydi çizdiğini düşündüm doktora fotoğraf attım birkaç güne geçer geçmezse göz doktoruna götürün dedi. Geçmişti birkaç gune
Selinsak Bizimde gözünü çizmişti doktor hiç korkma en çabuk iyileşen organ gözdür dedi. Ve kendi sütünden damlat en iyi ilaç anne sütü demişti