Anneler hayırlı geceler 4 ay 13 gunluk bi oglum var ve kuzenimin kinasi var dugunune zaten uzak diye gidemicem kınasında bulunmak istiyoeum tedbirimi alarak tabiki oglum aksam 9 da uyuyunca 12ye kadar bazen 1e kadar uyanmiyo ama nolur nolmaz uyanirsa diye bi sut sagmak istedim 50 cc cikti normalde hep emziriyodum miktarina bakmadan 1 bucuk 2 saatte bi emer istedigi kadar tabi makine onun gibi çekemedigi icin 50 cikti yarin da gotmeden biraz sagmayi dusunuyorum sorum su 50 cc oglum uyanirsa yeter mi ona genelde geceleri hep memede uyuyo biraz tedirginim insallah uyanmaz ben gelene kadar sizlere hem danismak istedim hemdw icimi dökmek