3 yıllık evliyim 11 aylık bebeğim var eşimle ilk iki yıl çok zor geçti hep de tartışırdık bebekten sonra topladık çünkü zaman bulamıyoruz birbirimizle çocuktan 9 aya kadar çalışmadım eşim çalışıyor diye bütün sorumluluğu ben aldım o bizden ayrı uyudu uykusuzluğa gelemiyormuş ben de işe başladım aynı düzen yine hep devam etti bebeğımde çoklu besin alerjisi oldu 9 ay boyunca emzirdiğim süreçte o ne yemediyse ben de yiyemediğim bir kaç sebzeyle beslendim sürekli halsizlik yorgunluk o halde bile herşeyi kendim yaptım sabahlara kadar uyumayan egzamalarından sürekli kaşınan yemek yemeyen günde iki kez. Duşu günde 4 saat yemek yedirmekle geçiyordu bı süreçtede hep yalnızdım şimdi bu aralar eşime zaman ayıramadığı mı artık bebeğimin odasını ayırmam gerektiğini düşündüm eşimede sevdiği yemekleri ona daha çok vakit ayırmayı çayını kahvesini yorgunsa masajına kadar ilgilenmeye çalıştım biraz daha bana yakınlaşsın diye.Neyse konuya geleyim benim eşim mühendis fethiyede iş yaptığı kişi maliyetleri arttığı için yanına başka bir mühendis almış kız 24 yaşında eşime de demiş ki işi öğret yeni mezun oda kabul ediyor ben bunu duyduğumdan beri başımda ağrı geçmedi dedim ki çok yüz verme hiç istemediğim halde kabul ettim kız geldi büroda yalnız kalıyorlar arazilere birlikte çıkıyorlar sıcak oluyor diye sabah erken çıkıyorlar kızı kaldığı yerden alıyor akşama kadar devam ediyorlar bugün beni aramış duymamışım yarım saat sonra döndüm açmadı normalde hemen açar sonra bir daha aradım meşgule attı sonra bana dedi ben geç gelecem büroda rapor yazıcam kız 5 e kadar yanında kalıyordu ben 19.30 da aradım gel artık evde yaz kızını gör neyse tamam geliyim dedi eve de biraz geç geldi normalde büro ile ev arası en fasla 10 dk sordum yalnızmıydın yok ceren vardı dedi evine neyle gitti dedim ben bıraktım dedi sinirim tepeme çıktı eve gelip yazan adam bugün gelmek istemedi tamam iyilik olsun diye bazı şeylere fedakarlık gösteriyorsun da çocuğuna vakit ayıramayacak nedir bu içimin huzursuz olduğunu defalarca söyledim kaç yaşında kadınmışım yaşım 29 lise ergenliği yapıyormuşum bende işten koştur koştur geliyorum evde koca bekliyorum sonra 10 da ben yorgunum diyip yatıyor o eve gelince bak çocuğuna ben biraz hava alıcam diyip çıktım aradan iki saat geçti ne arayan ne soran gelirken arkadaşımla konuşuyordum aramış meşguldü eve gelince bana diyorki aradığında açmamak neymiş görecek mişim gelincede dedm benim aradığım da açmayan sonra meşgule atan kimdi araba kullanıyormuş tel hopörlere bağlanmamış adım gibi biliyorum kız araba bir şey derim diye açmadı beni takmayan ne hissetmeyen bir eşten bahsediyorum haksızmıyım yorumlar mısınız