Arkadaşlar merhaba,bebeğim 3 ay 10 günlük..bugün doktora götürdüm
-beslenirken nefesi kesiliyor
-Arada öksürüyor
-çok nadir kusuyor gibi şikayetlerimizi doktora söyledim.reflü dedi ve süt alerjisine bağlı reflü olabilir dedi.sonra da süt içermeyen mama ile beslenmesini ve benim de süt içermeyen besinlerle beslenmemi söyledi..aranızda bebeğinizde süt alerjisi olan var mı,gözlemlemem gereken başka belirtileri varsa bilgi verir misiniz