Reyhan1204 Kızlar sağlık ocağının verdikleri iyi değil deniyor. Sizler ne aldınız ne kullanıyorsunuz? Bebeğim 4 aylık oldu. Değiştirmeyi düşünüyorum ne alayım bilmiyorum
Bsecill Reyhan1204 wellcare d vitamin kullanıyorum kan değerleri iyi çıktı kan damlası kullanmıyorum ocean b12 kullanıyorum
arifeasli Reyhan1204 sağlık ocağından verilen hiçbir şeyi bebeğime kullanmadım. Wellcare vitamin D 400 IU Newvit Demir Damla
Bsecill Deletedmom310 6. Ayda tam kan ve idrar testi verdik çok şükür b12 düşük çıktı başka bi sıkıntı çıkmadı. Eğer değerler normalde boşa ilaç yüklemesi yapmayalım dedi doktorumuz nitekim normal çıktı
Arasannesi Reyhan1204 ocean d vıtamını. Demir ılacıda ferrum kullanıyoruz.saglık ocagnınkıleeın ıcerıgı temız degıl
OzlemKaragoz Sağlık ocağının verdiği kan damlası kabız yaptı hemen değiştirdim bestiron kullanıyoruz zeytinyağlı olduğu için kabız yapmıyor d vitamini olarak da ocean 400IU
efuchan Reyhan1204 kan damlasını biz kulkanmıyoruz doktor 8 ayda test yapıcaz eksiği varsa yazaruz dedi d vitamini de tendavit