Fsule Fiyatından çok alengirli olaylar oldu. Normalde 210 TL idi. 18 Aralıkta 71 TL ye indirdiler. Ama kimse bulamadı 71 tl olan kalmadı dedi eczacılar. 215e var dediler. Oysa ikisi de aynı aşı. Stokçuluk yaptılar anlayacağın. Ben tanıdık eczane diye buldum. Başka bir arkadaşımız da elimizde yok diyem eczaneleri şikayet etmiş sağlık bakanlığına . Eczaneler geri aramış bir yanlış anlaşılma oldu. Buyrun var aşımız diye. Yani aşının peşine düşerseniz 71 tl ye bile alırsıbız. Bi de nolur ihmal etmeyin vurdurun aşınızı .