almilla Gece uykusuna bir türlü dalamıyoruz, gündüzleri de uykuya dalıyoruz ama 30dk sürüyor en fazla :( kucakta pış pışlamaktan yoruldum artık gittikçe ağırlaşıyor. Sizin uykuya dalma yöntemleriniz neler ? 3ay 17 günlük kızım
Minikkoalamm almilla zaten 4 Aydan sonra biraz daha düzene biniyor ilk 4 ay o şekilde olmadı normal diyorlar ama kucağında değilde yatağında pışpışlamayı denesen daha rahat edersin
Edauu almilla bizde 3 aylıgız 3 gündür gece napıyosam, uyumuyo uyuyo en fazla 1 saat her saat bası kalkıyor onceden en az 2 saat uyuyodu gündüz cok uyuyo ondan uyuyamıyor gündüz uykusunu nasıl kısaltabilirirn gündüz uyumıyınxa cok aglıyo
nisosmom almilla youtube’dan anne piş piş sesiyle elektrik supurgesi bir arada var onu aciyorum 😂😂😂😂😂 gunduz yatagina koyup elektrik supurgesiyle uyutuyorun 😂😂😂😂😂
almilla Minikkoalamm bebişin kaç aylık peki ? Benimki asla durmuyor yatakta sürekli ayaklar eller kollar oynuyor , kucağına alınmadığını görünce hemen ağlıyor. Iki dk durduramıyorum onu orda uyanık sallasam bile. Anca uyuduğu zaman koyuyorum yatağına
Minikkoalamm almilla 5 aylık olduk Bugün benim ilk 3 ayım kabus gibiydi sadece kucağımda uyuyordu yere bile koyamıyordum sırf o uyusun diye kımıldamadan yatıyordum öyle uyuyordum bende sonra yüz üstü yatırmayı denedim zor oldu ama o şekilde alıştı sonra sallamaya alıştırdım ayağımdan indirince uyanıyordu beşikte salladığımda durunca uyanıyordu
Minikkoalamm almilla 10 gün önce falan uyku eğitimi vermeye başladım kendi başıma yatağında pışpışlayarak uyutuyorum ilk 4 gün baya ağladı ama sonra alıştı şimdi sıkıntı yok yavaş yavaş onu da azaltmaya başladım inşallah olucak sende sabret atak haftası da olabilir geçecek inşallah 👍
almilla Edauu benimki oldu olası gündüz uykularını sevmez . Arada bi sürpriz yapıp uyuyor gündüzleri uyanmasın diye akla karayı seçiyorum😅
almilla Minikkoalamm ben de o egitimleri yavaştan deneyeyim diyorum da eğer atak haftasindaysam sanırım iyi bir zamanlama değil 😅
Minikkoalamm almilla tabi atak haftasında deneme zaten hemde 4 ayı doldur ondan sonra başla ben hep neden 4 ay derdim gerçekten baya etkili oluyor internetten atak haftasını da hesaplayabilirsin için rahat eder 😊
Edauu almilla hepsi değişik iste bende gündüzü kısaltmak istiyorum :( gece daha önemli bizim icinde cok yorucu oluyı
almilla Edauu evet gece daha büyük işkence. Bebekler için de daha önemli hem . Umarım düzene oturur uykular 4.aydan sonra 🤲
almilla nisosmom o elektrik süpürgesi bende 7/24 açık desem 😰 gece ilk uykusu boyunca kapatmıyorum öyle uyuyoruz ana kız
nisosmom almilla ozaman nazar ayetleri acip dinletin bebekleri sakinlestiriyo deneyen ve ise yaradigini soyleyen cok tanidigim var Rabbim yardimciniz olsun 😊