Ysmn_0 Ya lütfen bilen yazsın 15 günlük bebeğe Rezene çayı verdim humananın 2 cay kaşığı ve uyandıramıyorum veren var mı sizdeyse kaç günlük bebekleriniz?
birtosbik_anasi Ysmn_0 ben verdim ama 1aylıkken filan verdim de de öyle olmuştu uyku yapıyor olabilir en iyisi kendiniz için ben kendim içiyorum doktora sormuştum da önemli olan senin gazının çıkması senden oma geçtiği için sen içebilirsin demişti
birtosbik_anasi Ysmn_0 1 çay kaşığı verin bence en azından şimdilik ve içtikçe büyük tuvaleti cıvık oluyo dikkat edin
Es234 Ysmn_0 bebeğim bugun 25 gunluk ama 10 günlükken beri veriyorum agzina 2 damla damlatiyorum hem rahat uyuyor hemde gaz olmuyor icin rahat olsun
Esra12 Ysmn_0 bizde 1 2 saat sürdü uyku yapımı ondan sonra hiç vermedim gaz için ilacı var onu veriyorum
Es234 Ysmn_0 daha 15 gunluk diyorsun bebis uyuycak yani onunla bir etkisi olmaz evet rahatlar ama cocuk.uyuya uyuya derler
Es234 Merve9898 2 saat uyuyor kuzum her gun vermiyorum cok takildigim yerde veriyorum o da haftada 1 flan anca