Bugrababy bebekler doğduktan sonra doğum kilosunun altına düşer cunku ödem atarlar. Senin yapacağın şeyi söylüyorum. Gece uyuyacaksın. Bebeğini iki saatte bir besleyeceksin sadece emzir. Gündüzleri gak dese meme ver guk dese meme ver. Bırak göğsünde yaşasın 3 ay. Sürekli emzir. Çenesi güçlenecek emdikçe daha cok süt gelecek. Beni kızım 1770 doğdu 2 ay süt sağdım kilosu 3 olduğunda sagmayi birakip memeye alıştırdım. Ağzını her açtığında memeyi dayadim. Evde tartı vardı bi kaç günde bir kucağıma alıp tarttım. Doktora gidince de kilo alımını görünce doğru yoldayim dedim. Yenidoğan dönemi karmaşık görünse de aslında tek gereken şey bebegi sadece emzirmek hem karini hem ruhunu doyurmak. Ağlar, yatağında uyumaz kucakta durmak ister merak etme alışmaz. 4 aylık olunca anca doğduğunu anlar bebekler