Turna merhabalar ben dogumdan once aldim ilk zamanlar süt az olduğu icin tam sağım yapamamistim ama sütüm artınca kurtaricim oldu ve hala kullanıyorum şuan 6 aylıgiz sabahları direk mochi ile sagip dolaba atıyorum elektrikli göğüs pompam da var ama uğraşmak istemiyorum mochi daha pratik ve gayet işlevsel fiyatı da uygun tavsiye ederim