40 gün lohusalığımın hemen ardından 15 gün sonra adet oldum 8 gün sürdü, normalde 21 gün temiz oluyorum .
Şu an 2 gün geçti dün açık kahve rengi lekelenme geldi oldum herhalde dedim ama sonr bir daha gelmedi şu anda da yok (implantasyon olabileceğinden şüphelendim)(ilk gebeliğimde hiç bir lekelenme işaret olmamıştı bu arda) neyse , korktum bugün test yaptım negatif çıktı biraz rahatladım, oğlum 2 ay 24günlük daha ,
Yani hemen düzene girmemiş olabilirm değil mi
Sizler nasıldınız adet düzeni açısından. Yoksa test bozuk falan değildir umarım ..