Deletedmom5284 Arıtmamız bozuldu kızlar damacana söylüyoruz artık ama hangi marka daha saf sizce? Fuska yı çok duyuyorum ama bilemedim. Böyle bir post daha açılmıştı sanırım bulamadım onu tekrar bir de ben sorayım dedim
zeynasli Deletedmom5284 Saka,Hayat,Elmacık,Damla,Erikli ben bu markaları markette bile özenle seçip alıyorum.😂🤭
HonKiPonKiDoNiNo Ph yuksekliginden dolayi kizimin yemeklerine ve mamasina munzur su kullaniyorum.. İcme suyunu cam sise erikli yada damla.. kendimizde saka iciyoruz :)
Deletedmom5284 ErvaKoc şimdi baktım içeriği temiz görünüyor sanırım onu tercih edeceğim bebeğim için, kendimiz için kararsız kaldım burada yazanları bir araştırayım😊😊
ikiprensannesii2 Arıtmadan sonra hazır su bile zor içiliyo 😞 Erikli iyi ama fazla beklemesin koku yapıyo nedense