Oğlum 7,5 aylık oldu. Yaklaşık 1 aydır çok az emiyor. Şu 4 5 gündür sadece 10-15 yudum emip bırakıyor sütümde azalıyor sanırsam. Ne yapabilirim? Lütfen yardımcı olur musunuz? 😪 Sadece 2 3 kez emiyor oda 10 15 yudum. Ben 1.5 2 yaşına kadar emsin istiyordum. Normal mi bu durum bu kadar az emmesi