seda_seda doğduğundan beri deliksiz uyuyan bebeğim son 1 aydır aynı şekilde saat başı uyanıyor yarım dakika emip geri uyuyor kesintisiz 2 3 saat uykuya hasret kaldım canım bende ruh gibiyim artık uykusuzluktan. Gündüz gayet iyi uykusu akşam 8 9 arası kendi uyuyor ama yarım saat sonra başlıyor uyanmaya bende napacağımo şaşırdım artık 🤦🏻♀️