Kızlar 3 ay 20 günlük bebeğim var. 35 günlük atak dönemimizin ilk haftasindayiz🤪🤯 bu zamana kadar uykularımız 3 aşağı 5 yukarı düzeniydi gece 21.30 en geç 22.00da gece uykusuna geçerdi simdi allak bullak oldu. Gece 12 1 uyumuyor yok. Uyuduğunda da en fazla 2 saat uyuyor çıldırmak üzereyim baş ağrısından. 21.30gibi odaya da kapansam uyutmak için uyumuyor. Atak haftasıyla ilgili mi yani sonra yine düzene sokabilir miyim