Sevillia 65 gunluk bebegım var. Gece uykusu diye bişey yok şimdiden başladık sizinkiler nasıl çok zormuş uykusuzluk 😴
Gizem5755 Sevillia aynı benimkide 40ı çıktığı gece bir azdı azış o azış gece uykusu nanay bünyem alıştı artık düzelü be diyip geçiyorum bide şu gazdan ağlamalar geçse 3 ay 12 günlük ama gaz tam gaz devam🤣 Allah size vermesin o gazları
TutuKelesh Sevillia normaldir, canım. Benim oğlum da kırkı çıktıktan sonra hiç uyumamaya başladı. Sonra düzeldi. 2 hafta çok güzel uyudu. Şimdi yine uyumuyor. Uyursa da 5-10 dk sonra uyanıyor. Daha çok huy değiştirirler. Normal yani
Sevillia Gizem5755 aynen azış o azış bizdede😂 gaziçin biogaia ve sab simplex kullanıyorum öneririm sizede Allah yardımcımız olsun😀
Gizem5755 Sevillia ah canım hepsini kullandık sab sancı ile geliyor gaz oldu mu bize pek yaramadı biogai probiyotik bağırsak geliştirici ondan da 3 şişe bitirdik🤣 şimdi Allaha sığınıyoruz🤣