Çok teşekkürler hepinize ben de kararsız kalmıştım ama şimdi vermemeye karar verdim doktorumla konusana kadar en aZından. Çünkü bebegim zaten gaz sorunu olan bir bebek ve ilacın yan etkisi olarak hep kabızlık demişsiniz bir de bunu verirsem daha beter olacak gibi