Seydameva merhaba. Şu an dermanı olmayan ve uzun vadede ne gibi bir hasar bıraktığı belli olmayan bir hastalıkla karşı karşıyayız.
Sayılar gerçeği yansıtmıyor. Neden diyeceksiniz normal olarak. Kayınpederim hastalıktan rahmetli oldu, raporda şöyle yazıyor. Bulaşıcı hastalıktan doğal ölüm. Ve babam ne yazık ki ölen sayılara dahil değil. Durum böyle.
Kişisel önlemlerle korunmaya çalışacağız.
Sağlıkla kalın. Sevgiler
dipnot: temaslı kimseye test yapılmadı. Talep ettiğimiz halde! Annemiz de astım hastası.