Cimcime61 Kızlar 1,5 aylık bebeğim iki günde bir kaka yapıyor köpüklü ve kokulu gazıda. Poposunda çatlak var ve ıkınınca bezini açıp bacaklarını kaldırıp kakasını yapmasını sağlıyorum sadece anne sütü alıyor başına gelen var mı?
Melismise Cimcime61 bebegimin kakası yesil oldugunda doktora gitmiştik doktor sadece köpüklü kanlı ve kokulu kakalar tehlıkeli demiiti korkmayın demişti bence bi doktora git
eymenkerem Cimcime61 kremi çatlak için vermıştır kalasında koku ve köpük varsa başka bir sorundan olabilir başka dr a gitmeniz icinizi rahatlatır. Benim dr ununda dediği kan ve mukuslu kaka tehlikeli o kadarını biliyorum sadece
Melismise Cimcime61 ah hiç sprma ya bizde ilçede oturyoz bir tane cocuk doktoru var kadına birsey soruyom bir saat konuşuyo gaz diyom bilmem gazın tarihçesini çikarıyo 1800 lere kadar gidiyo ne anlıyorm ne işe yarıyo her seferinde birsürü sey sorcam derdimi anlatcam diyorum ama ilk cümlemle çıkıyom neye ugradımızı sasıryom boş gidiyoz boş geliyoz