Arkadaşlar aşı yan etkisi olarak paroksismal bozukluk geçirmiş bir bebek annesi olarak belirtmek isterim; ( en iyi nörologlardan bir tanesi ile tedavi yürüttük )
yorumları tek tek okudum. Uyku halinde el, parmak, kol oynatmak gayet normal öncelikle bunu belirteyim. Ne zaman ki bu oynatmalar 1 dk üzerinde kasılma şekline döner o zaman sıkıntılı olabiliyor. O zaman iyi bir nörolog eşliğinde MR, EEG çekilmesi gerekiyor.
Titreme meselesine gelince;
Aynı şekilde 1 dk üzerinde seyreden titreme, gözlerde kayma, size tepki vermeme ve kasılma durumu yaşandığı zaman sıkıntı olabiliyor.
Onun dışında yaşanan birkaç saniyelik titreme olayı, arkadaşların da belirttiği gibi çiş yaparken gerçekleşebiliyor.