Minikmucizem- Fkbk ben volteren krem kullanmıştım canım doğum yaptıktan sonra çok fazla sırt ağrım olmuştu kadın doğum doktorum önermişti
Mercey01 Fkbk kullanılmıyor diye biliyorum içindeki bir madde bebeğin beynine zarar veriyor diye biliyorum isterseniz doktora yazdırmaya gidin onlar daha iyi bilir
Mercey01 Fkbk http://www.e-lactancia.org/ evinizdeki kremin etken maddesine bu siteden bakın eğer sakıncalı çıkmazsa kullanın ama yine de bir doktora sormakta yarar var. Geçmiş olsun.
Ayseklc06 Kullanılmıyor kesinlikle diye biliyorum canım internetten de arat bul istersen ,bende kullanamamıştım mahvolmuştum hatta üzgünüm:(
Fkbk Ayseklc06 evet internette kullan diyennde var kullanma diyen de arada kaldım kullanmadım ama ağrım çok 😭😭😭
Keremtugra Fkbk en sağlıklısi eczaneye yada aile hekimine sormak emzirme olunca kimse bise diyemiyor eczane agiz gargarasini bile vermedi bana emziriyorm diye yutulmuyor edilmiyor
Defnezeynep1 Minikmucizem- evet bende onu kullanıyorum boyun ağrılarım da doğum yapınca ebe önermişti.
Ayseklc06 Mercey01 kesinlikle bende aynısını okumuştum..bendede doğumdan sonra sırt ağrım inanılmazdı ama kullanamadım sonra bileklerim mahvoldu yine kullanamadım atelle gezdim
Mercey01 Ayseklc06 bir kere bende düşmüştüm aynı şekilde kullanamadım evde kas gevşetici krem vardı etken madddesine bir önceki cevabımda yazdığım internet sitesinden bakmıştım. Emzirirken kullanılmaz diyordu.
Defnezeynep1 Fkbk aynen benim doktorum hamile iken çelik yelek ile röntgene bile izin verdi o kadar sakınmamak lazım
Hafsayusuf Ben özel durumumdan dolayı kadın dogum doktoruma sordum hastaneden cıkmadan dikloron jel verdi kullanabilirsin agrın oldıkca dedi