İyi akşamlar kızlar doğum yapalı 27 gün oldu sezeryanla yaptım doğumu dikişte ağrı falan yok ama sanki böyle afedersiniz kurtlanmis gibi kokuyo doğumdan sonraki hafta doktora gittim dikişin gayet normal geçmek üzere demişti şimdi neden böyle çok kötü kokuyo ki var mı bnm gibi olan sizce nsl geçer