meryembetul Bebeğim 3 ay 25 günlük agzindan salyaları akiyo iştahsızlık ishalde var eli sürekli agizda sert şekilde komsularim calgel kullan dediler gittim şimdi alıp Gldim sürdüm ama szce nasıl etkisu…
Burcu35 meryembetul Bizim doktorumuz onu asla önermedi içerisinden maddelerden dolayı. Tetagil önerdi onu kullandık bizde
seymaaras meryembetul Tetagil ve Calgel kullanıyorum. 9 aylık şu anda. Diş ağrıları tavan yapmış durumda. Çok iyi geliyor.
Kiviefe meryembetul dis jeli dis cikmasini geciktiriyor diye duymustum Dr.sorun Ben tatagil dis granulu kullaniyorum cok faydasini gordum tamamen dogal bir arastirin isal icinde maflor vermisti drum gecmis olsun.
Hsyh meryembetul anladım benim bebeğiminde çok salyası akıyor ancak dişi yok misal diş etine falanmı sürüyoruz akmaması için engelmi oluyor
Seydameva meryembetul ben kullandım diş jellerinin içinde en iyilerden biriymiş. Ama pekte rahatlatmıyor havuç taze soğan vs daha iyi rahatlatıyor 😊