Aybo Kızlar selam, tam 2 aylığız bugün aşımızı olduk, bu aşı her zaman ateş yapar diye bir kaide var mı? Yani her bebek farklı ama kesin ateş yapar diye bi durum var mı? Yada ilk gün olmazsa daha da olmaz mı? Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi? 😌
gezentianne Aybo 2 ay aşısında ateş yaptı gece 38.5 a kadar cıktı ay aşısında yani 2. dozunda aşı olmamkş gibiydi. tam tersini yaşayan arkadaşlarım da var
LarininAnnesi Biz de yarın yaptoracağız, ben de çok endişeliyim . Başlığı görünce hemen okumak istedim. Verem harici başka aşı yapıldı mı? Bizim doktorumuz birer tane de bacaklardan aşı yapılacak dedi ama tam hatırlamıyorum isimlerini
miracinnannesii LarininAnnesi evet canm 1 kol 2 bcak oglum cok aglamştı 🤦🏻♀️ Bi verem bir karma birde sanırım tatanoz asısıydı
LarininAnnesi miracinnannesii aşıya gitmeden önce ateş düşürücü vermek gerekir mi? Bazı arkadaşlarım aşıdanönce verdiğini söyledi şurup ama bana gereksiz geldi. Doktorumuz da söylemedi bişey arada kaldım
miracinnannesii LarininAnnesi ates cok cıkmSındye veriyorlar ama doktorlar kesinlikle önermiyor. cnkü aşının etkisini azaltıyor
ipekkizimm LarininAnnesi onceden vermeyin belki hic atesi çıkmayacak bizim hic cikmadi mesela. bosu bosuna ilaca maruz kalmasin ve asinin etkisini azaltiyor. Aşının amacı savunma mekanizmasini bagisikligi saglamasi zaten vucudunun savasmasi lazim. onceden ilac verenler bunu engelliyor ileride daha buyuk sorun yaşarlar
caginmom Rkyyksl bizde bugün verem aşısı olduk inanılmaz huzursuz toplasan bugün 3 yada 4 saat uyumuştur ve şuan hala uyanık uyumuyor devamlı ağlama ve hareketlilik var 🙄🥺 sabahlayacağız sanırım 😴🥱🙂
melankolik Aybo canım gecmis olsun verem aşısı yapılan yerde iz var mi.Bizimki de yok yaa neden.acaba tombis olduğu içindir diyorlar ama ben hemşirenin düzgün vuramadigini düşünüyorum kolunun içine değil de dışına doğru yaptı iğneyi tuhaf şeyler oldu yani acaba yanlışlık yaptı bana mi caktirmadi
Aybo melankolik sadece iğne izi var canım şimdilik, ama ilerde orası şişiyor beyaz kırmızı bi hal alıyor, öyle olursada korkma dedi normalmiş
zeyno__081119 melankolik yanlış bişey söylemek istemem ama verem aşısı yerinde akıntı sulanma vs şeyler olması aşının tuttuğu anlamına geliyormuş. Eğer bunlar olmazsa bir daha vuruluyor diye duydum ama bence siz doktorunuza sorun içiniz rahat etsin
Mom626363 melankolik ahaah yalnis anlama guldum ama tecrube bunlar zamanla cocuk cogaldikca anliyosun tetenoz asisi disa vuruluyo yani kolundan cikiyo igne
Bgmbgmbgm melankolik onu deri altına yapıyorlar mercimek gibi şişiriyorlar:) eşim de yapamadı yapamadı diye tutturmuştu, ama sistemi öyleymiş merak etmeyin🥰🥰 ilkte iz miz yoktu bizde de sonrasında sivilce gibi oldu sonra o büyüdü iltihaplandı kabuk yaptı düştü vs. 6 aylık olcaz hala kabuk yapıyor yani düşünün..
BuketBudak Aybo merhaba canım bizde 10 Ağustosta olduk. Ateş yapmadı ama aşı sonrası 1 çay kaşığı calpol verdik. 37,3 e kadar yükseldi 37,5 olsaydı tekrar calpol vericektim. 3 gün boyunca sabahladım hep saat başı ateşini ölçtüm. İlk gün olmasa bile 2. Veya 3. Gün ateş olabilir dedi doktorumuz.
Deletedmom418 Bizde bugün aşı olduk. Gün boyu ateş 36.6 idi. Şimdi başınfan ölçünce yine öyle ama kolyuk altı 38 çıkıu🤦🏼♀️