O kadar moralim bozuldu ki bbegim ateslendi ve zaten az olan istahi komple kesildi ek gidayi bir aydir birakmisti biberon iciyordu sadece ama kilo aliyordu en azindan. Simdi onuda icmeyince 3 gunde 500 gram vermiş. Ben gunlerce diyet yapsam veremiyorum o kiloyu. Var mi boyle bebegi bir hastalikta bu kadar zayiflayan. Zaten kilo takintim var her ay şu kadar gram aldircam diye hedeflerim o kiloyada ulastiririm hep. Daha ay dolmadan ulaşmiştim kii 😢😢