Hanimlar 2 gün önce kızımın aldığı kilo ile ilgili post açmıştım. (3ay 5 günlük) sağlık ocağında kontrollerimiz yapılmıştı bişey denmemişti ebemiz yoktu bugün aradılar meme+mama olarak gitmemi söyledi biraz az kilo almış dedi günde 2 kez mama vermemi söyledi. Bebelac Gold aldım ama ne zaman ve kaç cc vereceğimi bilmiyorum hem emzirip hem mama verenler ne zamanlar ve kaç cc mama verdiniz?